Informació sobre el dia 29 de març

Benvolguts pares i  mares,
Us informem que el proper dijous 29 de març, una part -en aquest moment indefinida- del claustre de professors exercirà el dret de vaga per adherir-se a la convocatòria general. L’altra part farà el seu horari habitual. Això representa que els vostres fills i filles tindran classes dels professors que no facin vaga. D’altra banda, les classes dels professors absents no es cobriran amb tasques acadèmiques, però la vigilància dels alumnes està garantida.
El Consell de delegats de l’institut ha sol.licitat adherir-se a aquesta vaga i, per tant, els alumnes de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius que ho decideixin, i els pares dels alumnes menors ho autoritzin també en faran. Quant als alumnes de 1r i de 2n d’ESO, no tenen dret a fer vaga i en cap cas permís del centre per fer-ne.
Hi haurà servei de transport i menjador per als alumnes que l’utilitzen habitualment.
La Direcció