Hi ha tres “tablets” Android 4.0 en joc!

Noi, noia!! si t’interessa i t’agrada la fotografia, no deixis de llegir aquesta informació:

1r Repte periodístic de fotografia social. Diari Jove – El Periódico de Catalunya.

L’alumne, d’ESO o de Batxillerat, ha de ser l’autor de la fotografia i pot participar en la convocatòria amb una única fotografia fins el 31 de gener de 2014.

Què volem dir quan es demana una fotografia de caràcter social? El carrer, l’escola o l’institut són plens d’esdeveniments quotidians que mereixen ser immortalitzats, situacions que no ens deixen indiferents, que no ens agraden, que volem denunciar, que ens emocionen o ens fan somriure.

En aquest enllaç trobareu el formulari de participació.
Si voleu major concreció de les condicions, consulteu les bases de participació  i lliurament de premis

Reflexió: Carbó diu que la fotografia és l’ull de la notícia, que les notícies amb foto són millors, més importants i valuoses. Sosté que una imatge estalvia moltes paraules. La fotografia és informació per sí mateixa, ens explica allò que les paraules no poden.

Ètica periodística: Cal respectar les persones i la seva voluntat de ser o no ser fotografiades.

Recomanació: Al MNAC ‘Jo faig el carrer’, una exposició sobre l’obra del fotògraf Joan Colom (Barcelona, 1921), un gran documentalista català, renovador de la fotografia de postguerra.

“Falcó de notícies”