El Nadal a ritme de flaixmob

Enguany, seguint la tradició del curs anterior, l’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal, tots els alumnes de l’INS Rafael Campalans farem un flaixmob amb la cançó “What does the fox say?”. Els professors d’educació física han preparat una coreografia per aquest tema tan desenfadat. La coreografia consisteix a imitar cadascun dels animals dels quals es parla a la cançó, i després cal seguir els passos que ballen els ballarins del videoclip oficial de la cançó.
What does the fox say?” és una cançó del grup Ylvis, dos humoristes noruecs. Aquest tema va ser creat per a un programa de televisió, el van penjar al Youtube i de seguida es va tornar viral. Actualment, aquest vídeo té més de 274.427.000 visites. Aquest tema ha estat triat perquè és una cançó que ja té coreografia, és molt desenfadada i és adequada per un ambient festiu com el del darrer dia del trimestre.
El flaixmob no és l’única actuació que hi haurà. La festa començarà amb les actuacions de tots els grups d’ESO i batxillerat. Cada classe ha preparat un ball, un petit show de teatre… i també un poema de temàtica nadalenca triat i recitat pels alumnes de cada grup d’ESO i de Batxillerat.
Per anar-vos ambientant podeu entrar al Youtube i posar-hi el títol de la cançó i, si us fa gràcia, podeu començar a assajar la coreografia de la guineu. També podeu clicar en aquest enllaç.
“Les veus del Falcó”