Fira de Nadal a l’institut

El Nadal ja ha passat, és cert, però potser no sabeu que enguany a la celebració de l’inici de les vacances una de les coses que vam fer a l’institut va ser una fira al pati. Cada curs va preparar una parada amb tot d’elements nadalencs confeccionats per ells mateixos amb materials reciclats. Els guanyadors del concurs foren els alumnes del curs de 4t C.
Abans d’iniciar-se els actes més festius vam tenir un record per a Jordi Pagès, professor i company que ens va deixar el dia 18 de desembre. Professors i alumnes van llegir unes paraules d’homenatge i record per a l’estimat Jordi. També es va fer un minut de silenci, seguit amb seriositat i rigor per tots els assistents.
Entre els actes de la celebració es van lliurar també els premis corresponents a les postals de Nadal, la guanyadora d’enguany fou la Marta Boada i la Mònica Teixeira. Aquestes postals van ser les que vam enviar des del centre per felicitar pares, mares i famílies en general.
Tot seguit us deixem una colla d’imatges de la fira per si us fa gràcia de veure’n una mostra.
“Falcó de notícies”