FEM VOLUNTARIAT AL GRAN RECAPTE

Els dies 22 i 24 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO van assistir a unes xerrades sobre la fam al món a càrrec de Lluís Martínez i Frederic Gómez. Tots dos voluntaris del Banc dels aliments que van oferir el seu temps per conscienciar els nostres alumnes de la importància d’un consum responsable.
Gràcies a aquestes xerrades, alguns alumnes de 4t es van animar a participar com a voluntaris/es en el Gran Recapte d’Aliments del 25 i 26 de novembre. Els voluntaris/es de Càritas Anglès que van organitzar el Gran Recapte, van acompanyar els nostres alumnes en la seva tasca voluntària.
Aquest és un acte de generositat i solidaritat del nostre alumnat que expressa el desig d’una societat més justa i digna.
Cal destacar la seva implicació, el seu compromís i l’excel·lent tracte que van dispensar als
donants.
Moltes gràcies voluntàries i voluntaris! Moltes gràcies a Càritas Anglès i al Banc dels aliments.