Èxit de la donació de sang!

Els alumnes de 4t d’ESO volen agrair la generositat de tots els veïns i de totes les veïnes d’Anglès que vau participar en la Donació de sang del passat dimecres 22 de març.

L’experiència va ser molt gratificant i enriquidora. Tots i totes vam marxar a casa amb un somriure de satisfacció.

Aquest any, 95 persones es van oferir a donar sang i plasma. És una molt bona notícia que ha estat possible gràcies a la feina de promoció i difusió feta pels voluntaris/es de 4t d’ESO i, sobretot, a la vostra generositat.

Com a mostra d’agraïment, els alumnes van oferir a tots els donants una xapa confegida per ells amb la paraula “gràcies” en totes les llengües dels companys i companyes de classe (català, castellà, portuguès, panjabi, àrab, romanès, ucraïnès, rus, anglès i francès) i un vídeo d’agraïment o un joc amb un codi QR.
L’enhorabona als alumnes de 4t d’ESO per la feina ben feta!
I als donants, moltes gràcies, pel vostre bon cor!