22 de març: DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura de Reptes Científics Actuals de F&Q, van realitzar un seguit de xerrades informatives el dia 22 de març, Dia Mundial de l’Aigua. Les xerrades es van dur a terme a totes les aules de l’ESO, des de 1r fins a 4t, durant les hores de lectura.

L’objectiu dels alumnes va ser conscienciar sobre els bons i mals hàbits de la gestió de l’aigua. Per tal de fer l’activitat més dinàmica, els alumnes havien preparat un vídeo i el van passar per les classes, on s’observaven diferents casos en els quals la gent feia un mal ús o contaminava l’aigua i mostrava la seva solució.

Per finalitzar amb la xerrada els alumnes van animar als companys a participar en l’anual Palanganada, organitzada per l’Associació Aigua és Vida de Girona. Aquest any va ser el mateix dia 22 de març a les 18 h al Pont de Pedra de Girona.

L’Associació d’Aigua és Vida de Girona, van venir a fer una xerrada sobre l’aigua als alumnes de Reptes Científics Actuals i als alumnes de Problemàtiques Socials, ja que tots dos estaven tractant el tema de l’aigua des de l’assignatura. Als alumnes de Reptes ens va ajudar a l’hora de tenir més informació per fer les xerrades als alumnes de l’ESO.