Esquiada 3e ESO a la Cerdanya

Just tornant de vacances de Nadal un grup d’alumnes de 3r d’ESO han participat els dies 9, 10 i 11 de gener a l’esquiada organitzada per l’àrea d’educació física de  l’Institut a la Cerdanya. S’ha tractat per molts alumnes de la iniciació a l’esquí o la modalitat de snow, per d’altres que ja estaven iniciats en aquesta activitat l’oportunitat de milllorar el seu nivell tècnic en aquest esport. L’activitat ha consistit en tres dies d’esquí amb tres hores de classe amb monitor al matí i dues hores la tarda. Han estat allotjats a Llívia a l’hotel l’Esquirol i han esquiat a les pistes d’esquí de La Masella i els Angles. La tarda del dijous varen fer una activitat post-esquí als Banys de Dorres, uns banys termals a l’aire lliure.

Valorem molt positivament aquesta sortida, ja que els hi ha donat la possibilitat de conèixer un esport i activitat a l’aire lliure amb una riquesa motriu molt important, els ha permès de treballar les relacions socials, convivència amb els companys i professors i desenvolupar-se en un mitjà molt poc corrent per nosaltres com és la neu.

Moltes gràcies als alumnes, pares/mares i equip directiu per confiar en nosaltres en aquesta activitat d’esquí que hem reiniciat a l’Institut després de molts anys de no fer-la.