Els alumnes de 4t d’ESO demanen la vostra col·laboració

Des de la matèria d’Aprenentatge i Servei, els alumnes de 4t d’ESO han col·laborat amb el Banc de Sang i Teixits en l’elaboració de la campanya de difusió de la donació de sang que tindrà lloc el proper dimarts, 29 de gener, de 5 a 9 de la tarda al CAP d’Anglès.

El cartell de la campanya  és un disseny dels nostres alumnes i ells mateixos han dut a terme la seva distribució. També han redactat una carta dirigida a les famílies, el professorat i el PAS per tal d’informar i promoure la participació, i han confeccionat un petit obsequi d’agraïment pels donants.

Tota aquesta feina els ha servit per conscienciar-se de la importància de la donació de sang, ja que han après que a Catalunya es necessiten cada dia unes 1000 donacions per tal que la sanitat catalana funcioni correctament. Sense aquestes donacions no es podria mantenir, per exemple, ni l’activitat quirúrgica ni el tractament del càncer com ho fem ara, o respondre a les necessitats dels pacients politraumatitzats en accidents de trànsit.

Totes aquestes donacions s’aconsegueixen gràcies a la solidaritat dels donants catalans.

Siguem exemple i col·laborem en la donació de sang en què participen els nostres alumnes ja sigui acudint a la donació o bé, fent-ne la difusió.

Recordeu: dimarts, 29 de gener, de 5 a 9 de la tarda al CAP d’Anglès.

US HI ESPEREM!!!!!!!