Ens visiten els il·lustres senyors alcaldes

Ahir, 15 de desembre de 2021, vam rebre la visita dels Il·lustríssims senyors alcaldes dels municipis d’Anglès, Jordi Pibernat i Casas;  de la Cellera de Ter, Xavier Boïgues Codina i de Sant Julià del Llor i Bonmatí, Marc  García Nadal. Van venir a veure l’aula de música de l’Institut on es desenvolupa el projecte Rockin que, com a novetat, hem engegat aquest curs amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Aquest projecte neix de l’esperit de col·laboració amb les entitats i ajuntaments adscrits al nostre Institut, així com al desig de l’equip directiu de potenciar aquestes relacions i fomentar els valors i competències que ofereix la música als alumnes. Comptem amb la col·laboració de la Fundació Cases de la Música i de Som Música, i dels seus directors els senyors Jordi Planagumà i Pau Boïgues. D’aquesta manera disposem d’una aula dotada amb diversos instruments musicals i dos professionals de suport a l’aula.

Aprofitem per agrair als senyors alcaldes així com a les regidories l’aportació econòmica que fan al centre que permet dur a terme aquest projecte sense cap cost addicional per a les famílies.

Us seguirem informant sobre aquest i altres projectes que desenvolupem a l’Institut.

Equip directiu