Els alumnes de l’aula d’acollida s’activen per a la Justícia Ambiental

Dijous 16 de desembre de 2021, els alumnes de l’aula d’acollida de l’Institut Rafael Campalans, van participar en un taller titulat “Activa’t per a la Justícia Ambiental” en el marc del programa Biblioteques sense Fronteres 2021. Es va tractar d’una activitat al voltant del llibre “Soc activista” impartit per la booktuber Mixa.

El nostre alumnat va reflexionar sobre quines estratègies podem seguir per ajudar a frenar el canvi climàtic i conscienciar als altres, tot seguint l’exemple d’activistes com Greta Thunberg o altres joves que han aconseguit fer-se escoltar i canviar les coses.

Aprofitem per agraïr a la Biblioteca Joaquim Bauxell d’Anglès i a la seva directora, la senyora Georgina Linares, la seva col·laboració.