El projecte d’Artteràpia s’adapta a la nova realitat d’aquest curs 2020-2021

Les restriccions  i limitacions que ens imposen l’actual pandèmia no han impedit que aquest curs 2020-2021 continuem duent a terme la proposta d’Artteràpia que vam engegar l’any passat amb l’artterapeuta Alícia Expósito –coordinadora del Màster Integratiu en Artteràpia de la UdG i membre de l’associació d’Artteràpia d’Olot-. Això sí, hem hagut d’obrir-nos a noves realitats i crear nous formats de relació i de trobada fent, entre altres coses, que les sessions es desenvolupin fora de l’horari lectiu de forma telemàtica. L’artteràpia proposa un espai de confiança, escolta i confidencialitat en el qual els i les  alumnes poden desplegar les seves capacitats creatives, de joc i de comunicació a partir de propostes en diferents llenguatges artístics. Durant el procés creatiu, que es desenvolupa en petit grup,   els alumnes descobreixen,  es sorprenen i gaudeixen de la seva pròpia creativitat, que sempre és personal i singular. Aquest projecte d’Artteràpia s’integra en la dinàmica de l’Institut, fent partícips als tutors i coordinadors dels diferents nivells educatius, de tal manera que també contribueix a la millora dels resultats acadèmics i a la cohesió social.