El cor Preludi porta la seva música al País Basc

Cinc alumnes del nostre centre, Noemí Cabero, Nil Bonadona, Gina Duran, Helena Gorgoll i Tània Matas, juntament amb la professora de música, Carina Nadal, participaran al Festival Europeu d’Escoles de Música EMUSIK que se celebrarà del 5 al 8 de maig de 2016 al País Basc. Al festival hi participen grups o conjunts d’escoles de música de tot Europa.
Aquests alumnes formen part de la coral Preludi, i a més d’ells hi ha nois i noies de Girona, que es van iniciar en el cant i l’espectacle a partir de la seva participació a les diferents edicions de la UAP.

Aquests dies, doncs, faran concerts a Vitoria, però la inauguració i la cloenda serà a Donosti, això vol dir que en gairebé totes les ciutats del País Basc hi haurà música i joves cantors.
Els desitgem molt bona música i molta sort.

“Falcó de notícies”, 5 de maig 2016