Dijous llarder amb els estudiants indignats!

El Sindicat d’Estudiants ha convocat per avui, 27 de febrer, una vaga d’un dia per protestar contra la LOMCE i la llei Wert. Molts alumnes dels centres de secundària han fet seguiment de la vaga. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO i de Batxillerat del nostre institut van demanar a la direcció de poder adherir-s’hi, però ho van fer fora de termini i sense respectar les condicions establertes que tots els alumnes, a través del Consell de Delegats, que es reuneix periòdicament, coneixen bé. La vaga, doncs, no va ser autoritzada, però sí que els alumnes avui han volgut fer sentir amb tota la raó el seu malestar. Així que s’han vestit amb roba fosca i a les hores del pati s’han manifestat amb xiulets i pancartes. Podem dir que aquest cop ha estat una vaga activa i hem vist realment uns alumnes conscienciats, la qual cosa aplaudim.
L’alumnat de Cicles formatius de grau mitjà i superior, que fan classes a les tardes, s’ha adherit a la vaga i avui no faran cap classe.
“Falcó de notícies”