Dia internacional de l’activitat física

Coincidint amb el dia internacional de l’activitat física, molts organismes de caire ben divers programen actes cer celebrar aquesta diada. Per exemple Google, com podeu veure a les imatges, ha fet la seva icona amb la imatge d’un atleta sobre un poltre, com a commemoració del dia que avui se celebra: l’internacional de l’activitat física.

De la mateixa manera i amb la mateixa intenció, el professorat d’Educació Física del nostre institut també han volgut fer alguna activitat especial perquè els alumnes ho tinguin present. Així doncs, en cursos anteriors, en aquesta diada s’havia programat una Duatló en la qual participaven alumnes voluntaris i amants de l’activitat física. Enguany la Duatló tindrà lloc el dia de sant Jordi, dintre del programa de celebració de la festivitat. Avui, 6 d’abril, durant les hores d’Educació física els professors els faran saltar a corda per celebrar amb goig el dia.

“Falcó de notícies” 06 abril 2016