Dia europeu de les Llengües

El 26 de setembre és el data posada per celebrar el Dia Europeu de les llengües. Als centres educatius se solen fer activitats per promoure la diversitat cultural i lingüística i animar l’alumnat a aprendre altres llengües.

A l’institut, igual que cada any per aquestes dates, també ens afegim a aquesta celebració. Estava previst fer-ho el dia 29, però amb aquella llevantada va resultar impossible de fer res al pati, com és tradicional. Si no hi ha cap inconvenient major, divendres 2 d’octubre sortirem de les aules tots els alumnes i professors per participar en els actes de la commemoració del dia europeu de les Llengües. Cada grup d’alumnes, juntament amb la tutora o tutor, han retallat un globus de còmic i a dintre hi escriuran una paraula que ells han triat.

Enguany la llengua convidada és el rus, i uns alumnes ens llegiran uns textos preparats per a l’ocasió.

“Falcó de notícies”