Dia escolar per la no violènvia i la pau DENIP 2017

Amb motiu del Dia escolar per la no violència i la pau, enguany al nostre institut ha dut a terme activitats de sensibilització i educació envers el tema de la pau, tan necessària.

Aquest 2017 des de la coordinació de Mediació i a través de les tutories, tots els alumnes del centre han treballat en l’elaboració d’un cartell de difusió del servei de mediació que té el centre, com una manera de resoldre conflictes entre iguals sense violència. Aquest cartell entrarà en un concurs creat per valorar la millor proposta.

Cada grup d’alumnes va participar també en la decoració d’una lletra que formava part d’un conjunt que juntes acabaven fent les paraules RESPECTE i DIÀLEG i que s’han penjat a l’entrada de l’institut.

“Falcó de notícies”, 2 de febrer 2017