Consell d’Infants i Joves

El dilluns 23 de gener va tenir lloc el Consell d’Infants i Joves on els nostres delegats i sotsdelegats de 1r i 2n d’ESO van poder participar-hi.

El Consell d’Infants i Joves “és un instrument educatiu que fomenta el diàleg, els valors, la interrelació entre infants/adolescents que viuen i estudien a la vila, la corresponsabilitat i la qualitat de la democràcia”. També representa un gran altaveu per a les inquietuds i propostes dels nostres alumnes per fer millores a la població. Aquestes millores que són decidides democràticament per l’alumnat dels diferents centres educatius de la població i són realitzats gràcies a una partida econòmica que té l’ajuntament de la població per tenir present l’opinió dels joves.