Concert i teatre per Nadal a la Burés

El passat 21 de desembre, últim dia del curs abans de les vacances de Nadal, els alumnes de 1r i 2n del nostre institut van poder participar i gaudir del 1r Festival de Nadal després de la COVID, que va tenir lloc a la Sala U d’Octubre de l’antiga Fàbrica Burés, gràcies a la gentilesa i predisposició de l’Ajuntament d’Anglès. Els alumnes de 1r i 2n curs ens van delectar amb un bonic repertori de nadales, preparades a través de l’assignatura de Música;  llavors, els alumnes de Teatre ens van fer riure amb les “Escenes de Nadal” que s’havien estat preparant durant les hores d’optativa de teatre. La veritat és que va ser un gran dia per a tothom i ens agradaria donar les gràcies a tots aquells i aquelles que van fer-lo possible; per descomptat, també volem donar les gràcies al públic per l’entusiasme mostrat.