Carla Rubio guanya un 3r premi del concurs PORTAVOZ de l’Institut Français

El 31 de març es va fer públic el resultat del concurs PORTAVOZ “Units en la Diversitat”. Carla Rubio Culubret va rebre un 3r premi gràcies a aquesta foto i amb lema en francès, castellà, català, italià i àrab. En aquest enllaç trobareu el carrusel de les magnífiques fotografies premiades. La de la Carla és la número 24!

El concurs organitzat per l’Instittut Français d’Espanya consistia a presentar una fotografia inèdita feta amb un mòbil, prioritzant el retrat. Cada fotografia havia d’anar acompanyada d’una frase escollida per l’autor/a relacionada amb la diversitat i la tolerància entre persones. Aquesta frase havia de ser traduïda a 5 idiomes, incloent-hi el francès i el castellà.

El projecte PORTAVOZ és un concurs fotogràfic escolar de l’Institut Français d’Espanya i té com a objectiu promoure el plurilingüisme i el respecte a la diversitat donant la paraula a alumnes de francès de 4t d’ESO, Batxillerat, CFM.

Felicitats a la Carla i la Raquel Alquézar, professora de francès, que la va animar a presentar-s’hi.