Benvinguts al nou curs escolar 2015-2016

Pas a pas, anem fent via. L’estiu encara no ha acabat, però ja ens trobem a l’inici del camí que ens assenyala el començament d’un nou curs escolar. Tenim a punt tots els elements que podrem necessitar per recórrer el camí: l’avituallament en forma de taules, cadires, aules…; l’aigua que pot ser un equip de professors i professores, professionals i vocacionals, que amb tot el seu saber ajudaran els vostres fills i filles a excel.lir i tenir èxit en els seus estudis. Tenim un grup de tutors i tutores que els acompanyaran de prop en el que hagin de menester.
Al juliol ens vam acomiadar amb una reflexió sobre el silenci de les aules, i demà de bon matí el silenci es trencarà amb les veus dels nois i noies. Veus en un primer moment d’alegria pel retrobament de companys i companyes. Veus que expressen emocions i sentiments diversos, com diversos són cada un d’ells.

L’institut és un espai de tots i per a tots, i, plegats, alumnes, professorat i famílies hem de procurar col.laborar en el possible per tal que tots ens hi sentim bé. Aquest és el nostre desig.
Us donem, doncs, la benvinguda en nom dels professors i professores del centre. Trobareu la casa a punt i entre tots hem de fer-la agradable i acollidora perquè l’institut sigui el centre escolar que tots volem.

Equip directiu de l’Institut Rafael Campalans