Artistes a l’aula

Aquest curs el nostre institut ha participat al projecte educatiu A Tempo, Arts i Formació, una iniciativa de la Fundació La Ciutat Invisible en el marc de Temporada Alta, que es vertebra en quatre eixos principals: Artistes a l’aula, Temporada Alta a l’aula, Crea el teu projecte i Formació per a professionals.  L’objectiu del projecte és potenciar les relacions entre el món cultural i educatiu en el marc únic de Temporada Alta. Aquest projecte s’ha impulsat des de SelvaCultura Consell Comarcal de la Selva qui s’ha ocupat del transport per anar a veure la obra i la coordinació amb Temporada Alta.

És per aquest motiu que dimarts 17 de desembre els alumnes de 4t d’ESO han treballat a l’aula l’expressió corporal juntament amb la ballarina i coreògrafa Nora Baylach, que va ser la protagonista de l’espectacle Trama que alguns alumnes van anar a veure al Canal de Salt el mes de novembre.

Tutores de 4t d’ESO