Acte de comiat de 4t ESO, 2n Batxillerat i Cicles Formatius

El passat 14 de juny al vespre, a la Sala Parroquial de la Cellera, vam realitzar l’acte de comiat dels alumnes de 4t d’ESO, de 2n de Batxillerat i de Cicles formatius. Aquesta celebració va ser oberta amb un discurs de la directora, Roser Sidera. Es va convidar de manera especial a fer el discurs de cloenda del curs el professor Miquel Borrell, a punt de jubilar-se, i va animar l’alumnat a no deixar d’ aprendre i a esforçar-se dia a dia. A continuació, el cap d’Estudis  Pere Parramon, i la professora de matemàtiques M.Àngels López varen fer mencions honorífiques a alguns alumnes de l’institut  pel  seu rendiment acadèmic i la seva vàlua personal i el president de l’AMPA, Esteve Farrés,  va lliurar  aquests guardons. Tot seguit, els tutors dels diferents cursos van lliurar l’orla del curs a cada alumne. Entremig varen haver-hi diferents actuacions musicals a càrrec  dels alumnes del centre. Al final de l’acte, vàrem tancar l’acte amb un “piscolabis” a la plaça de l’Església de la Cellera gràcies a la gentilesa de l’AMPA.