2a trobada de futbol sala a Lloret de Mar

El dilluns 2 de març els alumnes de l’extraescolar de futbol sala del nostre institut varen participar en la segona jornada del torneig de futbol sala que els va enfrontar amb  l’institut Montsoriu d’Arbúcies a Lloret de Mar. Una vegada més els nostres alumnes han respost a la trobada amb molt  d’interès. Aquesta activitat de futbol forma part de les activitats que s’organitzen des de l’Associació esportiva de l’Institut Rafael de Campalans dins del marc del Programa del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE).

En el nostre institut els alumnes també poden participar en una extraescolar d’activitats aquàtiques que es fa els dijous a la tarda a la piscina d’Anglès amb col·laboració amb l’Ajuntament. Pròximament, a partir del mes d’abril reiniciarem les jornades d’iniciació al piragüisme que es fan a la piscina de Salt i al riu Ter en col·laboració amb el Club de Piragüisme Salt-Ter.