Les proves cangur

Com cada 3r dijous de març, s’ha dut a terme les proves Cangur. Aquesta activitat consisteix en 30 preguntes tipus test, en que l’alumne ha de demostrar les seves capacitats de raonament per respondre’n el màxim possible, i assolir la màxima puntuació de 150 punts.

Al territori dels països catalans, l’organització encarregada de dur-la a terme és la Societat Catalana de Matemàtiques, que es troba a dins de l’Institut d’Estudis Catalans.

En uns pocs dies, ja disposarem dels arxius de les proves, per si us interessa veure-les, i per que no, intentar posar-vos a la pell dels nostres estudiants, que han estat durant cinc quarts d’hora, a la biblioteca de l’institut, passant una bona estona, tot aprenent i gaudint de les matemàtiques.

Però si no us podeu esperar i voleu practicar amb les proves de l’edició anterior, us deixem aquí l’enllaç amb les proves de l’any passat:       https://www.cangur.org/cang2022/enusol/

I per a que veieu com estaven d’aplicats els nostres alumnes, us passem la foto de la biblioteca on hem pogut fer aquestes proves.