Viatge d’estudis a Roma

Els dies 12, 13 i 14 de febrer alguns alumnes de 1r de Batxillerat van anar de viatge a Roma. Va ser un viatge curt, però intens i enriquidor on els alumnes van poder gaudir dels encants d’aquesta ciutat plena d’història.

El primer dia, van visitar les restes del Circ Màxim, la Bocca della Verità, el Teatre de Marcel, la Roca Tarpeia, el Capitoli, la Columna de Marc Aureli i, finalment, la Fontana di Trevi.

El segon dia, al matí, van fer la visita als Museus Vaticans i a la Basílica de Sant Pere. A la tarda, després d’una passejada pel centre de la ciutat, van visitar l’Ara Pacis, l’església de San Ignizio di Loyola, el Panteó d’Agripa i la Piazza Navona.

El tercer dia, van començar amb una visita als Fòrums Imperials i els Mercats de Trajà. Després van poder gaudir del Colosseu i, finalment, del Fòrum Roma.

En definitiva, ha estat un viatge on els alumnes han pogut aprendre nous continguts, a més de passar-ho molt bé.

Departament de Ciències Socials