Entre Nadal i la Candelera, celebrem el DENIP

La tradició marca el dia de la Candelera com el dia de desmuntar el pessebre i, per tant, el moment en què es dóna per tancat el cicle de Nadal. Entre aquestes dues fotos, esperem que notareu la diferència, han passat 40 dies, són els dies que van de Nadal a la Candelera.

A l’institut, enguany, la professora de plàstica va idear un arbre molt original, fet amb una estructura de canya americana que ens permet penjar-hi els elements que considerem adients a cada festivitat. Així doncs, aquell arbre que va ser ben ornamentat amb motius relacionats amb el Nadal, ara ens ha servit per penjar-hi els coloms de la pau, fets pels alumnes de 1r d’ESO, com a símbol de la diada, el DENIP (Dia escolar de la no violència i la pau).

A l’institut el dia 30 vam commemorar el DENIP, diada de reflexió que ens recorda que tot es pot solucionar amb paraules, amb no violència i amb to de pau, per damunt de tot. Els alumnes van sortir al pati, on es van llegir uns textos sobre la pau, vam escoltar una cançó al·lusiva i, com a cloenda, es van alçar unes mans blanques, com a representació de la voluntat de pau i de no violència en lloc del món i per cap motiu.
“Falcó de notícies”