El gran “Esprint”

El passat 7 de febrer els alumnes del “+de8” de tercer i quart d’ESO de l’institut van participar en el concurs matemàtic “Problemes a l’esprint”. El concurs consisteix a resoldre deu problemes amb el mínim temps possible.

El dimecres dia 27 de febrer  es van fer les proves esprint els alumnes de 2n i 1r d’ESO.  Els alumnes van haver de resoldre deu problemes, que no eren pas fàcils, en el mínim temps. La característica del concurs és que cal haver resolt tots els problemes per poder avançar, ja que uns necessiten el resultat d’altres.
L’INS Rafael Campalans ja havia participat en aquest concurs en anteriors edicions però mai no havia aconseguit resultats semblants. Van fer tots els deu problemes correctament en tan sols 50 minuts, i, gràcies a aquest bon temps, s’han col•locat tercers de Catalunya i del País Valencià. Sens dubte un gran resultat. Els alumnes participants han estat els guanyadors, ja que han estat el primer centre d’enviar totes les respostes correctes.
Els alumnes del “+de8” tornen a deixar petjada i ara conquereixen el concurs matemàtic de l’esprint! Felicitats!
“Falcó de notícies”