Concurs de matemàtiques, un bon “esprint”

El passat 27 de febrer alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO vam participar en el concurs Esprint de matemàtiques. Érem un grup de 16 alumnes, 8 de 1r i 2n d’ESO.

En general no estàvem gaire nerviosos, bé, teníem certa inquietud, ja que ens rondaven moltes preguntes pel cap. Serà difícil? Quedarem en una bona posició? Sabrem resoldre els problemes?
Quan vam llegir els problemes per primera vegada, vam pensar: buf, això no hi ha qui ho entengui! Però quan ens ho vam rellegir detingudament vam veure que no n’hi havia per tant, tan sols havíem de pensar una mica.
En enviar les respostes, ens vam adonar que n’havíem fallat una, però ràpidament vam corregir l’error. Certament, no crèiem que guanyaríem, és per aquest motiu que, al menys a mi, em va sorprendre quan el professor ens va dir que havíem aconseguit la desitjada primera posició.
Realment m’enduc molt bones sensacions. Tant els meus companys com jo tenim ganes de tornar a participar-hi l’any vinent.
“Falcó de notícies”