RETORN PARCIAL APORTACIONS FAMÍLIES CURS 19/20

Benvolgudes famílies,

Arran del tancament de centres educatius, decretat pel Govern, per la pandèmia de la Covid-19, es retornarà una part de l’aportació de material i activitats que es va fer a principis de curs.

Es retornarà 1/3 de la part de reprografia i material i la part íntegra de les activitats que no s’han realitzat.

Per tal de facilitar la gestió, pels alumnes que el curs 19/20 estan cursant 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, SIEI, 1r Batxillerat, 1r CFGM Cuina, 1r CFGM Sanitari, 1r CFGM Administratiu, se’ls descomptarà la quantitat corresponent a cada nivell, en l’aportació del curs 20/21.

Pels alumnes que el curs 19/20 estan fent 4t ESO, PFI, 2n Batxillerat, 2n CFGM Cuina, 2n CFGM Sanitari, 2n CFGM Administratiu i CAFEMN, se’ls farà una devolució de l’import corresponent.

Per dur a terme aquesta devolució, en els pròxims dies rebran un correu electrònic a l’adreça de correu del seu fill o filla de l’entorn @inspereborrell, amb les instruccions corresponents.

Cordialment,

Direcció – INS PERE BORRELL