Activitats esportives i tallers – Gener 2022

ACTIVITATS ESPORTIVES I TALLERS

Enguany l’activitat de poliesportiu i tallers s’ofereix de forma conjunta igual com es va fer el curs passat. Els tallers es faran tots a l’Institut i les activitats esportives al poliesportiu de Puigcerdà. A més a més, cada nivell (1r ESO, 2n ESO, 3r ESO…) farà una sortida a la natura un dia diferent de la setmana.  Els alumnes realitzaran tots els tallers i totes les activitats esportives, sense opció a escollir-los.

Inscripció a l’activitat:

Les inscripcions a l’activitat de poliesportiu + tallers s’han de fer omplint aquest formulari (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail). Si necessiteu ajuda per omplir-lo o si teniu dubtes, podeu venir entre els dies 22 i 26 de novembre de 16 a 21 hores a l’institut i el conserge (Alberto) us ajudarà (caldrà trucar a l’institut per demanar cita prèvia). La data límit per fer les inscripcions és el 3 de desembre. En cas de no fer les inscripcions dins del termini establert no es garantitza la reserva de la plaça.

Preu:

Preu no socis del poliesportiu: 35€ / Preu socis poliesportiu: 15€

Descripció:

L’activitat de poliesportiu i tallers s’organitzarà de la següent manera:

Cada dia hi haurà dos nivells educatius que començaran la jornada amb les activitats esportives, de 8.45 h a 11.15 h. A continuació es desplaçaran fins a l’institut i tindran 30 minuts d’esbarjo, abans de començar els tallers, que es duran a terme de 12.25 h a 14.55 h.

Els altres dos nivells faran la jornada a l’inversa: començaran amb els tallers a l’institut i després de l’esbarjo faran les activitats esportives al poliesportiu.

El nivell restant, farà una sortida a la natura.

Els/Les professors/es, a les 8.40 h controlaran l’assistència (tant al poliesportiu com a l’institut) i supervisaran les activitats i els tallers.

Al poliesportiu, el professorat estarà disponible al punt de trobada (cafeteria del poliesportiu) per atendre possibles incidències. A l’institut, podreu trobar sempre un professor a la sala de professors.

Les activitats esportives i els tallers estaran dividits en 4 franges:

• De 8.45 h a 9.55 h. Activitat/taller 1

A continuació hi haurà un descans de 10’ i el desplaçament a l’activitat/taller següent.

• De 10.05 h a 11.15 h. Activitat/taller 2

Tot seguit, l’alumnat es desplaçarà fins l’institut acompanyat pel professor de referència i tindrà 30 minuts d’esbarjo.

• De 12.25 h a 13.35 h. Activitat/taller 3

• De 13.45 h a 14.55 h. Activitat/taller 4

Tant les activitats esportives com els tallers estan programats i no seran triats per l’alumnat, per poder mantenir grups de nivell.

Les activitats esportives que es duran a terme són:

• Futsal
  • Bàsquet
  • Raquetes (tennis, pàdel)
  • Gel

Els tallers que es realitzaran són:

• Manualitats
  • Jocs de rol
  • Jocs de taula
  • Circ
  • Arts
  • Relaxació
  • Cuina
  • Fotografia

NOTA:

*Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.

Els socis de l’AMPA tenen un descompte de 15 €

Durant tota la setmana, l’horari de sortida i arribada del transport escolar serà el mateix que durant el curs.