ESO MATRÍCULA NOUS ALUMNES 20-21

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, us volem donar la benvinguda a l’institut. Per tal de confirmar la vostra plaça, cal que formalitzeu la matrícula dels vostres fills/es al centre. A continuació trobareu les instruccions de com fer-ho i els documents que us caldrà lliurar ABANS DEL 17 DE JULIOL

Si teniu cap dubte, podeu trucar al 972 88 46 42 de 9 a 14 h o enviar un correu a administracio@inspereborrell.cat

Heu de fer arribar a l’institut els documents que trobareu llistats a continuació ABANS DEL 17 DE JULIOL

Podeu fer-ho:

Amb suport informàtic:

Presencialment:

• Demanar la documentació impresa a la consergeria de l’institut (C/Escoles Pies, 46, Puigcerdà – de 8.30 a 14 h).

• Trucar al 972 88 46 42 de 9 a 14 h i sol·licitar cita prèvia per lliurar la documentació presencialment a la secretaria administrativa de l’institut.

INFORMACIÓ D’INICI DE CURS 2020-21

A causa de la pandèmia COVID19, els horaris i el format dels diferents estudis es poden veure modificats el curs vinent. El Departament d’Educació està treballant per determinar el funcionament del curs 2020-21, amb la intenció de prioritzar un format 100% presencial en tots els cursos d’ESO. Per fer-ho, està fent un estudi tenint en compte les mesures de seguretat que estableix el Departament de Salut i la disponibilitat d’espais i de recursos humans. Malgrat que fa temps que estem treballant en la planificació i l’organització del proper curs, de moment, encara no us podem concretar més. Us informarem de seguida que rebem informació oficial.

El material i els llibres que necessitarà l’alumnat el curs vinent es publicaran a la web aquest juliol (quan es conegui del cert el funcionament del curs vinent).

Les classes començaran el 14 de setembre, si no hi ha canvis.

Us anirem informant de tot puntualment per correu electrònic i a través de la web: https://agora.xtec.cat/iespereborrellpuigcerda/

Bon estiu!