3.1 – Matrícula GS Condicionament físic – 1r curs

Dates:

• 1a assignació: del 15 al 18 de juliol de 2024
  • 2a assignació: del 02 al 06 de setembre de 2024

Per a matricular-vos cal demanar cita prèvia en el següent enllaç: CITA PRÈVIA

Recordeu que si no us matriculeu en el període establert, renuncieu a la plaça.

DOCUMENTACIÓ:

• DNI  (original i fotocòpia) per comprovar les dades
  • DNI  (original i fotocòpia) del pare o mare o tutor legal en cas de ser menor d’edat
  • Targeta sanitària individual (original i fotocòpia)
  • 1 fotografia  (amb el nom al darrera)
  • Resguard de la preinscripció (alumnat nou)
  • Resguard de pagament del PREU PÚBLIC DE MATRÍCULA
    • Informació i full de pagament 1r curs Condicionament Físic
  • Resguard de pagament de la quota de material , de les sortides i la quota de l’AMIPA
    • Full de pagament material i sortides 1r curs Condicionament Físic
  • Original i fotocòpia de la documentació que acredita el compliment dels requisits d’accés (títol DE BATXILLERAT o sol·licitud del mateix, títol del CFGM o sol·licitud del mateix, certificat de superació de les proves d’accés, … )

ASPECTES NORMATIUS:

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates indicades al calendari (en cas contrari, es considera que renuncien a la plaça adjudicada).

Per matricular-se cal presentar la documentació que acredita el compliment dels requisits d’accés. Els alumnes que els compleixen però que per causes justificades no poden presentar la documentació, es matriculen condicionalment (la matrícula s’anul·la si, abans de l’inici del curs, no presenten la documentació pendent).

Els alumnes amb titulacions estrangeres han d’acreditar que han iniciat el tràmit d’homologació o convalidació amb la presentació del volant d’inscripció condicional vigent. Cal tenir present que el volant acreditatiu d’haver iniciat el tràmit d’homologació manté la seva vigència únicament durant un curs acadèmic i que la matrícula queda condicionada a la resolució positiva de la sol·licitud d’homologació.

Als alumnes que han participat en el procés de preinscripció però no compleixen els requisits acadèmics per matricular-se a aquests estudis durant el període ordinari de matrícula, no se’ls manté la plaça assignada.