1. Preinscripció

CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure

Dates de preinscripció: del 24 al 30 de maig de 2024

Només es pot formalitzar la sol·licitud a través de la sol·licitud electrònica o de la sol·licitud amb suport informàtic disponible al tràmit de la preinscripció.

No s’admeten sol·licituds en format paper.

Accés a l’aplicació per fer la preinscripció

• Oferta inicial de places 23 de maig de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional 28 de juny de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions 08 de juliol de 2024
  • Oferta definitiva de places  15 de juliol de 2024
  • Llista alumnes assignats al centre de la primera assignació, amb el número de petició atesa 15 de juliol de 2024
  • Llista alumnes assignats al centre de la segona assignació, amb el número de petició atesa 31 de juliol de 2024
Sorteig número desempat GM: 08 de juliol de 2024
DOCUMENTACIÓ:

Si s’ha emplenat la sol·licitud electrònica:

• el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari,
  • NO s’ha d’enviar cap còpia al centre ni tampoc CAP documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne/a que es pugui validar electrònicament,
  • En tot cas, cal enviar la documentació acreditativa del criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament al correu del centre. Consulteu l’apartat: Documentació i criteris de prioritat

CRITERIS DE PRIORITAT PER A L’ASSIGNACIÓ DE PLACES:

Quan el nombre de sol·licituds de preinscripció és superior a l’oferta de places s’aplica el criteri de prioritat per ordenar les sol·licituds i assignar les places.

Les sol·licituds s’ordenen segons les diferents vies d’accés als cicles (estudis o curs que permeten l’accés) i, dins de cada via, segons la qualificació mitjana dels estudis o el curs o de la prova d’accés.

Segons la via d’accés es fan les següents reserves de places:

• Via d’accés: graduat en educació secundària obligatòria i tècnic/a de grau bàsic; reserva del 80%.
  • Via d’accés: prova d’accés (o exempció) o del curs específic d’accés o per altres titulacions que permeten l’accés; reserva del 15%. Els alumnes dels Programes de formació i inserció que han superat les proves d’accés o han obtingut l’exempció de la seva realització accedeixen per aquesta via i participen en el procés amb la qualificació obtinguda a la prova.
  • Via d’accés: títol tècnic/a o tècnic/a superior; reserva del 05%.
  • Via d’accés: certificat de professionalitat; reserva del 05%. Aquestes assignacions no ocupen places de l’oferta ordinària.

Per desfer les situacions d’empat després de l’aplicació de tots els criteris, s’aplica el resultat del sorteig. Si per alguna de les vies d’accés no s’ocupen totes les places reservades corresponents, les vacants es reparteixen a la resta de les vies de forma proporcional.

CALENDARI:

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 23 de maig de 2024
  • Presentació de sol·licituds: del 24 al 30 de maig de 2024
  • Presentació de documentació: fins al 31 de maig de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 28 de juny de 2024
  • Presentació de reclamacions: del 28 de juny al 03 de juliol de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 08 de juliol de 2024
  • Oferta final de places escolars: 15 de juliol de 2024
  • Llista alumnes assignats al centre de la primera assignació, amb el número de petició atesa: 15 de juliol de 2024
  • Llista alumnes assignats al centre de la segona assignació, amb el número de petició atesa: 31 de juliol de 2024

Matrícula
  • Alumnes assignats a la seva primera opció en la primera assignació: del 17 al 22 de juliol de 2024
  • Alumnes assignats en el segon procés d’assignació: del 02 al 06 de setembre de 2024

Documentació acreditativa de la condició d’esportista d’alt rendiment o alt nivell

Per tenir dret a la reserva de plaça per a esportistes d’alt rendiment cal presentar (juntament amb la documentació per a la preinscripció) un dels documents següents:

• Còpia del BOE on es publica aquesta condició (en tot cas ha de tenir una antiguitat inferior als 5 anys o als 7 anys en el cas de medallistes olímpics o paralímpics), o el certificat del Consell Català de l’Esport que acredita la condició d’esportista d’alt rendiment o altra documentació acreditativa que la normativa estableixi.