#joemquedoacasa. Tasques per a l’alumnat

En aquest lloc trobareu les tasques que els vostres professors us han encomanat perquè les realitzeu al llarg d’aquest dies.

TASQUES DEL 8 AL 19 DE JUNY

Per accedir a les tasques cliqueu sobre el curs i trobareu les indicacions dels professors de les matèries.

1r Batxillerat 2n Batxillerat PAU

Les tasques dels ensenyaments d’esports s’han fet arribar directament als alumnes a través del correu electrònic.

2n Batxillerat: Les tasques contenen les activitats de suport per a la preparació de les PAU i per a la recuperació de matèries pendents.

TASQUES DEL 25 DE MAIG AL 5 DE JUNY

1r Batxillerat 2n Batxillerat PAU

2n Batxillerat: Durant la darrera setmana de maig es fa l’avaluació final de 2n de batxillerat. L’alumnat rebrà el butlletí de les qualificacions finals i la planificació de les activitats de suport per a la preparació de les PAU i per a la recuperació de matèries pendents. Aquestes activitats seran telemàtiques i s’iniciaran l’1 de juny i s’estendran fins al 30 de juny en el cas de la preparació de les PAU.

Cicles formatius: A final de maig es fan les avaluació finals. L’alumnat rebrà el butlletí de les qualificacions finals i la planificació de les activitats de suport per a la recuperació de matèries pendents.

TASQUES DEL 11 AL 22 DE MAIG

1r Batxillerat 2n Batxillerat

Les tasques dels cicles formatius i ensenyaments d’esports s’han fet arribar directament als alumnes a través del correu electrònic.

TASQUES DEL 27 D’ABRIL AL 8 DE MAIG

TASQUES DEL 14 AL 24 D’ABRIL

TASQUES DEL 30 de març al 3 d’abril

TASQUES DEL 16 al 27 de març

1r Batxillerat 2n Batxillerat

En cap cas us demanem que us trobeu presencialment per treballar, que aneu a comprar algun material del que no disposeu a casa o que us desplaceu per fer la tasca.

Si algú/na de vosaltres no disposa del material o equipament per a realitzar les feines proposades o necessita qualsevol aclariment  pot posar-se en contacte amb el professor/a- tutor/a. Podeu posar-vos en contacte amb els professors si sabeu el seu e-mail, o a través d’iEduca.

Som conscients que no seran unes setmanes fàcils per ningú, tanmateix hem de deixar aparcada la  rutina i convivència habitual i prendre nous hàbits per remetre aquesta crisi sanitària.

Finalment, permeteu que us donem uns breus consells que us poden ajudar a gestionar aquests dies de confinament:

• Fixeu-vos un horari i espai de treball el més semblant al que feu normalment
  • Aprofiteu la tecnologia per no aïllar-vos. Trucar, enviar missatges o fer videoconferències us pot ajudar a fer més amè el temps que passeu a casa. Si feu servir xarxes socials aneu amb compte amb les informacions que compartiu.
  • Estigueu ben informats a través dels canals oficials i contrastats.
  • Els psicòlegs recomanen tècniques de relaxació com respiració, ioga o meditació. També intentar moure’ns i gaudir de l’oferta d’oci online com concerts en streaming, museus virtuals, llegir llibres, mirar pel·lícules, teatre…