Xerrada sobre planificació del temps escolar

Aquest matí, la senyora Sandra Palazón, directora de la Llar d’Infants “Els petits “de Puigpelat, ha fet una xerrada als alumnes del CFGS d’Educació Infantil en què ha tractat els criteris principals que han tingut en compte en el disseny de la jornada escolar en el seu centre.

2_xerrada Sandra    1_Xerrada Sandra

La conferenciat, partint de la premissa que al cicle 0-3 es dóna valor educatiu a tots els moments i situacions, ha explicat que hi ha d’haver un equilibri entre les activitats de vida quotidiana i les altres activitats. Les seqüències d’arribades i sortides , d’activitat i descans , de cura personal de l’infant – higiene, alimentació, etc.-, i de joc són l’eix vertebrador a partir del qual es treballen gran part dels objectius de l’educació dels infants més petits. Les diferents propostes metodològiques com els tallers, els racons, les festes o les sortides enriqueixen aquesta successió de ritmes. També ha abordat altres aspecte de l’organització del temps: l’horari, tant el del centre com el dels educadors, i les distribucions horàries per als diferents grups d’edat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *