Viatge a través de la dansa dels somnis

Els alumnes de 2n d’Integració Social conjuntament amb els alumnes de l’USSE van portar a terme el projecte del Mòdul Professional : Suport a la intervenció educativa, mitjançant diferents metodologies vivencials amb aprenentatge col·laboratiu: dansa lliure, taller de producció d’audiovisuals, taller de manualitats, meditació i visualització. Per tal de portar a terme aquest projecte, els alumnes de 2n d’Integració Social van convidar als alumnes de l’USEE a compartir un viatge imaginari pel món, a través de diferents ritmes musicals i visitant virtualment cinc destins. El viatge va finalitzar amb una meditació guiada amb visualització de la consecució dels seus objectius, generant un estat d’ànim positiu. El feedback que hi va haver entre tots els participants (alumnes dels dos àmbits i professorat) va ser molt gratificant.

20150513_095854

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *