Tallers culturals

Avui, divendres 12 abril, un any més, l’Institut ha realitzat els tallers culturals, dirigits a tots els alumnes d’ESO. Una gran varietat de tallers científics, culturals, musicals, gastronòmics…, organitzats tant per professors/es com alumnes i amb la finalitat de descobrir, experimentar i gaudir amb els i les companyes.

Alguns dels tallers que s’han ofert aquest any han estat:

ZUMBA Tens ganes de bellugar amb música?

FUTBOL Per a tots aquells alumnes que tenen ganes de jugar a futbol es proposa un campionat de futbol 7

TAST DE MÚSICA T’agrada la música? Tens curiositat per conèixer instruments musicals?

SLIME: Aprèn a elaborar el teu slime

COETS D’AIGUA: Vols fer volar un coet?

GEOLOCALITZACIÓ: Aprèn a fer imatges de 360º

JOCS DE TAULA: Gaudeix amb els companys i companyes amb els diferents jocs de taula.

BACHATA: Vols aprendre a ballar bachata?

TALLER DE CUINA: T’agrada decorar i fer aperitius diversos?

TALLER ORIENTACIÓ: Joc de pistes per la zona de la pista d’atletisme del Fornàs.

BITLLES CATALANES: Vols descobrir un joc tradicional català?

MANDALES AL PATI: Vols construir un mandala gegant?

KARAOKE: T’agrada cantar?

Una jornada magnífica i divertida que esperem repetir any rere any. Agraïm a professors/es, personal no docent, alumnes, coordinadors i equip directiu la seva implicació, organització i disponibilitat perquè tot rutlli amb ordre i alegria.