Premis Sambori

Dues alumnes del nostre institut han resultat finalistes de la demarcació del Camp en la convocatòria del premi de redacció en català Sambori, organitzat per Òmnium Cultural.

Ixchell Yáñez Ureña, de 4t d’ESO i Xènia Jubany Guasch, de 2n de batxillerat, van recollir el premi dissabte passat, dia 6 d’abril, a la festa de lliurament que tingué lloc al Convent de les Arts d’Alcover.

En l’edició d’enguany s’hi han presentat 46 centres de la demarcació i uns 3000 alumnes. Tots els finalistes passaran a la fase final nacional del concurs, que es resoldrà al maig.

A l’acte de lliurament, presentat per la periodista Gemma Casalé,  hi van assistir representants de les diferents delegacions d’Òmnium així com l’alcalde d’Alcover, sr. Robert Figueras.  Es va comptar també amb l’actuació de l’Orquestina de l’EMMA, l’Escola municipal de música de la localitat amfitriona.

Felicitem les dues alumnes finalistes i els desitgem molta sort per a la fase final.