Inauguració del curs 2019-2020

• Divendres passat el centre cultural municipal s’omplí d’alumnes i professors de l’Institut Narcís Oller per celebrar l’acte oficial d’inauguració del curs escolar 2019-20. L’acte va comptar amb la presència de tres regidors municipals, el senyor Francesc Xavier Salat segon tinent d’alcalde i regidor de Sostenibilitat, Serveis Ambientals i Medi Natural, la senyora Teres Rull regidora d’Educació i Política Lingüística, i la senyora Rosa Rovira, regidora d’Empresa, Ocupació i Governació.

L’acte començà amb la benvinguda als assistents i, tot seguit, una xerrada conduïda per Jordi Mateus, coordinador pedagògic del centre, a dos joves exalumnes de l’Institut que han dut a terme una brillant carrera acadèmica i professional. Així, en una divertida i instructiva conversa, Miquel Crusells-Girona i Marta Gomà-Camps, enginyer i advocada respectivament, explicaren algunes de les claus per reexir en els estudis i en els durs inicis professionals de qualsevol jove d’avui en dia.

L’acte va comptar amb l’entranyable parlament del professor i ara regidor municipal Francesc Xavier Salat.

Les interpretacions musicals de l’alumna Irene Colmenero, que aixecaren grans aplaudiments, es van intercalar amb els lliuraments dels diplomes, que van anar a càrrec de l’AMPA,  a l’Excel·lència ( per als alumnes amb nota mitjana superior a 9) i els de Superació Personal ( per als qui han aportat al grup-classe valors positius d’esforç, companyerisme, assertivitat, etc.).

El parlament del nou director del centre, Andreu Dexeus fou tota una declaració entusiasta de la il·lusió renovada amb què afronta tot el claustre la nova etapa del Narcís. Finalment, la coral va guiar tots els assistent en la interpretació de l’himne de l’Institut.

En suma, una manera alhora acadèmica i motivadora de començar el nou curs.

Volem donar les gràcies a l’AMPA per assumir el cost  i entregar els premis d’excel·lència i superació als nostres alumnes i per la seva atenció i col·laboració al centre i als alumnes.