DOTZE SENSE PIETAT, la proposta teatral de l’Institut Narcís Oller

El proper divendres dia 18 de maig, els alumnes d’Arts Escèniques de l’Institut Narcís Oller (2BAT) representen a les 20:00h., al Teatre Principal de Valls l’obra “12 sense pietat”; com el seu projecte de fi d’etapa. Es tracta de l’obra íntegra i el muntatge és fruit del seu treball durant aquest curs.

Els alumnes del segon curs del Batxillerat d’Ars Escèniques de l’Institut Narcís Oller presenten novament al Teatre Principal “12 sense pietat” de Reginald Rose. L’obra,estrenada el 22 de març al mateix espai, es torna a representar el proper divendres dia 18 de maig. Es tracta d’obra força complexa amb un diàleg viu i potent que constitueix un repte important per actrius i actors.

Escrita per Reginald Rose, el muntatge dels alumnes del Narcís Oller presenta en català una acurada i innovadora producció que respecta totalment el text original i que és un tribut al film produit i protagonitzat per Henry Fonda en 1957.
“12 sense pietat” (Twelve Angry Men) va néixer com a producció televisiva i fou adaptada amb gran èxit a la gran pantalla, la ràdio i el teatre.
A l’obra, els membres del jurat han de considerar un cas de assassinat i tenen a les seves mans el destí d’un jove delinqüent acusat de matar al seu pare. Dotze persones. Un tribunal. Dotze jurats obligats pel seu jurament a reflexionar sobre un cas d’assassinat, aparentment senzill i clar. Dotze estranys que han de decidir sobre la vida del jove. No és possible el dubte… o sí?

L’estrena de l’obra serà el proper dia 18 de maig de 2018 a les 20:00h. al Teatre Principal de Valls. L’entrada és oberta a tots els públics i gratuïta. Al final de l’espectacle s’accepten donatius.