El CFGS d’Educació infantil a Mas Pintat de Reus

El dia 8 de maig l’alumnat de 1r del CFGS d’educació infantil va visitat Mas Pintat de Reus, un espai de l’àmbit de l’educació no formal.
Mas Pintat és un espai de suport a les famílies de Reus. És un servei que realitza activitats formatives i lúdiques adreçat a famílies amb infants de 0 a 6 anys.
La directora del centre va acompanyar l’alumnat per tot el recinte de Mas Pintat i van presenciar els diferents espais del centre i les activitats que s’hi realitzen cada dia (espai nadó, tallers de cuina, sala d’alletament, ludoteca, sala de psicomotricitat…).

Una visita que ha ajudat a l’alumnat a entendre la finalitat i la necessitat d’un espai familiar. Una manera d’acompanyar i acollir les famílies i els seu fills/es i compartir un temps i un espai determinat.

Per finalitzar la sortida l’alumant va visitar la Biblioteca infantil Xavier Amorós de Reus que compta amb molta dinamització per a la lectura dels més petits/es.