Carta a les famílies – Narcís en línia

Benvolgudes famílies,

Esperem que tots i totes estigueu bé de salut,

Des del centre us volem informar que estem treballant molt intensament per tal de poder oferir-vos materials educatius online que permetin als vostres fills i filles seguir avançant en la seva formació acadèmica. Des del Departament d’Educació ens han informat que molt aviat estarà actiu un nou portal on tots els centres de Catalunya podrem penjar els materials online i interactuar amb l’alumnat. Fins aleshores, des del centre hem decidit posar a la vostra disposició un enllaç on cada alumne/a podrà entrar en els diferents departaments didàctics de cada matèria i descarregar-se els materials del seu nivell, a l’espera de la posada en marxa del nou portal (Portal EIX).

Aquest enllaç estarà actiu a partir de demà divendres 27 de març.

Recomanem a totes les famílies que entrin a l’enllaç i busquin els materials de cada departament didàctic, tot entrant al nivell del curs del fill o filla. Aquests materials es posen a l’abast de les famílies per tal que l’alumnat pugui dedicar una estona al dia a la tasca acadèmica, i no perdre l’hàbit de treball. Totes les activitats estan pensades per poder-se realitzar de forma autònoma, i en molts casos amb l’ajut del llibre de text de cada matèria. Aquests treballs no seran qualificables, de moment i fins que no tinguem noves ordres, però recomanem molt la seva realització.

Igualment, recordar-vos que per a qualsevol dubte acadèmic us podeu posar en contacte amb el tutor/a del grup o amb el professor/a de la matèria en concret, a través de l’apartat missatges de la plataforma iEduca

Restem a la vostra disposició,

Cuideu-vos molt,

Andreu Dexeus