Tot anirà bé!

Ja fa dues setmanes que estem confinades a casa a causa del maleït Covid-19, i les nostres companyes del seminari d’orientació ens han volgut fer uns vídeos dedicats a tots i totes les que formem l’Institut Narcís Oller, alumnes,  professor/es, administratives, personal no docent…, per animar-nos en un moment tan complicat de les nostres vides.

Així doncs, aquí teniu el 1r, dedicat a tota la comunitat educativa del Narcís Oller.

I el segon regal, aquest sí que especial i dedicat als alumnes de la SIEI, perquè els troben a faltar, i per enviar-los molts ànims i moltes abraçades.

Esperem que us agradin i agraïm de tot cor a les nostres companyes del departament d’orientació que ens hagin fet aquest present, i desitgem que tot això passi de pressa i puguem tornar a abraçar-nos físicament i no virtualment.