Sortides del CS

En tornar de les vacances de Setmana Santa, tots els cursos d’ESO han realitzat el Crèdit de Síntesi (de 1r a 3r) o el Projecte de Recerca (a 4t). Els alumnes de 2n han completat les activitats del CS “Som Artistes” amb una visita a l’Escola Municipal de Música Robert Gerhard, on han pogut gaudir d’un concert a càrrec dels professors d’aquest centre.

CS 2n ESO dv 10 abril Robert Gehrard

Per la seva banda, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat una sortida pels torrents de Valls per apreciar-ne la biodiversitat, dins del CS “Som Escola Verda”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *