Projecte EFEC

Aquests dies els alumnes de 4t han rebut la darrera sessió del taller d’economia pràctica del Projecte EFEC (Economia financera per a les escoles de Catalunya). Aquest programa consisteix en l’alfabetització i educació financera dels alumnes de quart curs de l’ESO per dotar-los de millors competències per gestionar els estalvis i obtenir, progressivament, una cultura financera bàsica que els permetrà augmentar els seus estalvis i evitar episodis de sobrendeutament.

Taller economia 3 Taller economia 1 Taller economia 2

Aquest és el segon any que l’Institut participa en aquest programa que arriba a totes les comarques de Catalunya. En aquest edició participen 260 Instituts de tot Catalunya (38 de Tarragona). El projecte està coordinat per l’Institut d’Estudis Financers (IEF) i compta amb el suport del Departament d’Ensenyament, el BBVA, el Banc de Sabadell, La Caixa, el Banc de Santander i la Caixa d’Enginyers de Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *