Fem matemàtiques

El dimecres 15 d’abril es va celebrar la 2a fase del Fem Matemàtiques a Alcanar. Tres equips van representar el nostre centre al costat d’altres del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre. Els alumnes, de primer i de segon d’ESO, van arribar a aquesta fase després d’una selecció dels participants en la 1a fase.

IMG-20150426-WA0001 IMG-20150426-WA0000

El professor JM Ollé va acompanyar els alumnes seleccionats, que van ser: Clàudia Guasch, Mohamed Jaadi, Maria Prunera  i Jordi Sánchez de 1r d’ESO, i Irene Morera, Heleia Pié, Núria Fernández, Asmae Jaadi, Iman el Hatimi i Eduard Rodon de 2n d’ESO. Va ser una llarga i profitosa jornada, amb matemàtiques, màgia i la satisfacció de poder-hi participar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *