Inauguració

El passat divendres 24 d’abril es va inaugurar a la Sala Sant Roc de la nostra ciutat la 8a exposició de les obres dels alumnes del batxillerat artístic, que enguany han treballat amb el tema dels somnis i l’inconscient i ho han fet des de diverses matèries de modalitat: dibuix artístic, cultura audiovisual, disseny i tècniques graficoplàstiques.

expos1 expos2

A l’exposició, que no us podeu perdre, hi trobareu treballs en les tècniques de dibuix -alguns en format gran- ,  pintura, realitzacions en vídeo, fotografia i fotomuntatge, entre d’altres. Cal destacar que els alumnes van rebre una xerrada de J. Gibert, expert en psicoanàlisi, que els va introduir en aquesta temàtica.

2015-04-24 exposicio2

La finalitat d’aquestes exposicions anuals  és donar a conèixer al públic allò que fem al centre i motivar l’alumnat en els treballs curriculars, formar consciència de grup, de treball en equip…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *