Sortida cultural de 1r cicle d’ESO

El dimecres 4 de novembre, els alumnes de 1r i de 2n d’ESO van realitzar una sortida a Barcelona on van assistir a la representació de Molt soroll per no res, l’exitós musical que presenta enguany el TNC. Més tard, van visitar el Museu d’Història de Catalunya, on van realitzar els tallers “Les nostres arrels, de la prehistòria al segle VIII” i “Interpretem l’època medieval”, per als alumnes de 1r i 2n d’ESO respectivament.

1r cicle 2   1r cicle 1  20151104_155729  IMG_20151104_155654

DSC01693

La sortida va estar organitzada pels departaments de català i de socials. Van acompanyar els alumnes les professores Cortijo, Figuerola, Mas, Moreno, Murtró i Reynals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *