Visites a l’Hospici: Observatori del Paisatge i Museu de la Garrotxa

Aquest tercer trimestre els alumnes nouvinguts s’han desplaçat a les instal·lacions de l’Hospici per tal de poder conèixer el seu entorn proper. Al juny hem visitat l’Observatori dels paisatges de Catalunya, que té la seu a l’edifici de l’Hospici a Olot. Els i les alumnes de l’aula d’acollida van escoltar una xerrada divulgativa sobre els canvis que ha patit la ciutat d’Olot i les transformacions de l’entorn natural, rural i urbà que podem percebre sensorialment: els volums i formes, colors (vista), olors (olfacte), etc. Posteriorment van fer un taller manipulatiu on havien de dissenyar i explicar els elements de la seva ciutat ideal.

El mes passat van anar també a l’Hospici a visitar el Museu Comarcal de la Garrotxa,van treballar els oficis antics i van observar la col·lecció d’eines que utilitzaven antigament per treballar els oficis artesans.